Yrityskirjeen tilaaminen – tietoa palvelumaksusta
Saathan yrityskirjeemme ajankohtaista asioista kuukausittain? Jos et ole saanut kirjettä, ilmoitathan sähköpostiosoitteesi meille https://uudenmaantyoterveys.fi/yhteydenottolomake/ tai voit vinkata asiasta omalle työterveyshoitajallesi. Yrityskirje saattaa ohjautua roskapostiin, joten tarkistathan myös roskapostisi.
Kuluneen vuoden aikana olemme panostaneet palvelujemme kehittämiseen ja laajentaneet sähköisten palvelujemme valikoimaa asiakaspalvelun parantamiseksi. Asiakkaillamme on mahdollisuus mm. varata aika netistä työterveyshoitajille, pitää tietoturvallisesti yhteyttä työterveystiimiin POLKU-palvelun ja SUUNTA-extranet palvelun ansioista. Lisäksi jatkossa terveyskartoituksiin otetaan käyttöön sähköinen työkalu, jonka avulla työpaikka voi saada tietoa esimerkiksi henkilöstön terveystilanteesta.
Kattaaksemme palvelutason parantamisesta aiheutuneet kustannukset olemme vuonna 2022 ottaneet käyttöön yrityskohtaisen palvelumaksun 41 €/yritys/vuosi täydentämään vuosittaista työntekijäkohtaista perusmaksua. Perus– ja palvelumaksulla katamme työterveyshuollon perusvalmiuden, asiakaspalveluhenkilöstön neuvonta- ja ajanvarauspalvelut, valmiuden työntekijä- ja yritysrekisterien sähköiseen ylläpitoon, asiakkuuksien hallinnan, laskutustoiminnot, PIRAN eli sähköisen riskien arvioinnin ja työpaikkaselvityksen käytön sekä sähköisen asioinnin ylläpidon ja ICT-perusvalmiuden.