Laatutyö ja asiakastyytyväisyyskysely
Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme uudistuvia ja laadukkaita työterveyshuoltopalveluita. Kuulumme Työterveyslaitoksen työterveyshuollon laatuverkostoon. Laatuverkostossa vahvistetaan työterveyshuoltotoiminnan vaikuttavuuden edellytyksiä kehittämällä dataan perustuvaa arviointia, osaamista ja yhteistyötä eri tahojen kanssa. Laadun hallinta ja järjestelmällinen laatujohtaminen ovat keskeinen painopiste toimintamme kehittämisessä ja vaikuttavuuden arvioinnissa tulevina vuosina. Osana laatutyötä toteutamme Työterveyslaitoksen valtakunnallisen organisaatioiden palaute / asiakastyytyväisyyskyselyn. Kyselyyn on avoinna 14.10.- 3.11.2024. Vastaamaan pääset alla olevasta linkistä https://mobile.louhin.com/surveys/fill?id=2002213&accessKey=fcad7cf5-38f9-4c1c-b454-009fe063ae6f&answers%5B%27code%27%5D=md9966
Työterveyslaitos kokoaa ja analysoi tulokset syksyn aikana. Tiedotamme tuloksista organisaatioille, kun olemme saaneet tulokset käyttöömme.